Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

KAS YRA KAUNO LOPŠELIS-DARŽELIS „NAMINUKAS“

Kauno lopšelis-darželis „Naminukas“ yra ikimokyklinio ugdymo įstaiga.

Čia vaikai nuo 1 iki 7 metų lavina savo įgūdžius, ugdo kūrybiškumą, socialinius įgūdžius ir pasirengia mokyklai.

Darželis siūlo įvairias ugdymo programas, veiklas ir užsiėmimus, atitinkančius vaikų amžių ir poreikius.

„Naminukas“ skiria dėmesį ne tik vaikų akademiniam, bet ir emociniam, fiziniam bei socialiniam vystymuisi.

Darželis stengiasi sukurti draugišką ir saugią aplinką, kurioje vaikai gali jaustis laisvai ir patogiai mokytis bei žaisti.

 

TEIKIAMOS SPECIALISTŲ PASLAUGOS

Vaikams su kalbos ir komunikacijos problemomis teikiama logopedo  pagalba.

Psichologinę ir socialinę pagalbą teikia psichologas ir socialinis pedagogas.

 

 

 

 

MOKOMOJI KALBA

Kauno lopšelyje-darželyje „Naminukas“ mokomoji kalba yra lietuvių.

 

 

 

 

 

 

KAS YRA KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „NAMINUKAS“ VADOVAS?

Kauno lopšelio-darželio „Naminukas“ direktorė  yra Vaida Vaitiekūnienė.

 

 

 

 

 

KOKS MŪSŲ ADRESAS?

Ašigalio g. 39, LT-49147 Kaunas

 

 

 

 

KADA MES DIRBAME?

Administracijos darbo laikas:

Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, penktadienį dirbame nuo 8 valandos iki 17:00 valandos.

Nuo 12.00 valandos iki 13.00 valandos mes pietaujame.

Jeigu yra diena prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda mažiau.

 

 

 

 

 

 

 

 

SU MUMIS SUSISIEKTI GALITE:

Skambindami telefonu +370 37 386608

Atsiųsdami elektroninį laišką: naminukas39@gmail.com

Ateidami į Kauno lopšelį-darželį „Naminukas“

Adresas yra Ašigalio g. 39, Kaunas

 

Skip to content